Ultimatum pentru managerul Spitalului Clinic Judeţean
Spitalul Clinic Judeţean a mai primit "o bilă neagră", după ce inspectorii sanitari au descoperit că nu are autorizaţie de funcţionare. Deşi este cea mai mare unitate sanitară din judeţ, aici s-au descoperit deficienţe, de această dată, pe partea administrativă. Astfel, managerul este obligat să alcătuiască un plan de reabilitare şi să-şi impună un termen de finalizare, în caz contrar, riscă să fie amendat.
Neregulile descoperite la ambele staţionare ale Spitalului Clinic îl obligă pe managerul acestuia să adopte, de urgenţă, măsuri de redresare a situaţiei. Inspectorii sanitari au descoperit că Staţionarul I nu este compartimentat corespunzător şi nu asigură spaţiu suficient fiecărui pacient. De asemenea, nu sunt respectate toate circuitele, pereţii sunt degradaţi, iar zugrăveala este crăpată. Acestea sunt doar câteva dintre neregulile descoperite în unitatea sanitară, care, dacă nu vor fi remediate, riscă să lase spitalul fără pacienţi şi să îi aducă managerului o amendă. Conducerea celui mai mare spital din judeţ este conştientă de gravitatea lucrurilor, dar, în acelaşi timp, ştie că pentru remedierea situaţiei este nevoie de bani, or, în momentul de faţă, unitatea nu dispune de aceste sume. "Este adevărat că au fost descoperite mai multe nereguli, le cunoaştem şi noi, dar, dată fiind situaţia financiară în care ne aflăm, revenirea pe linia de plutire poate dura ceva timp", a precizat dr. Florin Bodog, directorul spitalului. Interlocutorul nostru a mai adăugat că, în urmă cu doi ani, vechea conducere a achiziţionat materiale de construcţii, în vederea renovării spitalului, în valoare de peste 900.000 de lei, însă nu a fost demarată nicio lucrare. "Fostul şef a dat nouă miliarde lei vechi pe materiale de construcţii, iar apoi nu a mai avut bani să angajeze o firmă să renoveze spitalul. În momentul de faţă, toate materialele stau blocate la firmă, pentru că nici eu nu am cum să le folosesc, dat fiind că datoriile spitalului şi aşa au mai crescut. Fosta conducere trebuia să cumpere materiale de construcţii cu bani mai puţini, iar cu restul să plătească manopera", a explicat dr. Bodog. Pentru ca toate aceste probleme să dispară, managerul trebuie să întocmească, în termen de 30 de zile, un plan de organizare şi să fixeze un termen pentru a reabilita spitalul, în caz contrar, riscă să se aleagă cu o amendă "frumuşică".
daca asta e manager de spital atunci grav am ajuns....un parvenit si un nesimtit, un om fara scrupule...cine il cunoaste stie
si cine va plati amenda cand spitalul este in criza de fonduri,te apuca rasul si dupa acea plansul cati neghiobi ocupa functii de conducere in acest oras