În perioada decembrie 2024-august 2025, se desfășoară un nou proiect Mol, intitulat ,,Fiecare PAS împreună contează!”, coordonat de Asociația CES – Colaborăm, Educăm, Sprijinim.

Beneficiarii proiectului sunt aproximativ 100 de copii, în 12 instituții din învățământul special și special integrat: Centrul Școlar de Educație Incluzivă Nr. 1 Oradea, Liceul Teoretic German Friedrich Schiller, Liceul Greco-Catolic Iuliu Maniu, Liceul Ortodox Episcop Roman Ciorogariu, Liceul Teoretic Lucian Blaga, Grădinița cu Program Prelungit Nr. 50, GPP Nr. 34, GPP Nr. 53, Școala Gimnazială Puiu Sever Ineu, Școala Gimnazială Nr. 1 Husasău de Tinca, Școala Gimnazială Nr. 1 Diosig, Școala Gimnazială Nr. 11 Oradea.

Proiectul „Fiecare PAS împreună contează!”, este coordonat de Asociația CES – Colaborăm, Educăm, Sprijinim, fiind susținut de Fundația pentru Comunitate și finanțat de MOL România prin Programul MOL pentru Sănătatea Copiilor.

Poveștile în mișcare, artterapia și muzicoterapia aduc împreună acești copii, care, îndrumați și sprijiniți de către cadrele didactice, vor învăța să-și exprime stările, trăirile, emotiile, oferindu-le muzicoterapia, artterapia și poveștile în mișcare, ca metode de intervenție, ce vor contribui la dezvoltarea cât mai armonioasă a acestora.

„În fiecare săptămână, copiii din aceste școli și grădinițe au noi experiențe de învățare și de exprimare a trăirilor proprii, prin intermediul metodelor Povești în mișcare, Artterapie și Muzicoterapie, fiind încurajați și îndrumați cu multă căldură, blândețe, dar și profesionalism de către profesorii, educatorii și învățătorii lor”, declară coordonatoarea proiectului, profesor psihopedagog Mariana Indrie.

Potrivit acesteia, rezultatele intervenției prin cele trei metode se vor concretiza prin elaborarea unui ghid metodic, îndrumător pentru cadrele didactice preocupate să-și dezvolte bagajul de cunoștințe în domeniul de specialitate și prezentarea acestui ghid, la conferința Mol, organizată în luna septembrie, la București.