"Casa de Asigurări de Sănătate Bihor reaminteşte persoanelor interesate că răspunsurile de soluţionare a petiţiilor/contestaţiilor care au ca subiect constituirea şi plata contribuţiilor la FNUASS sunt comunicate doar prin ridicare directă de la sediul CAS Bihor", se arată într-un comunicat de presă al instituţiei.

Ridicarea răspunsului se realizează de către petent de la CAS Bihor Oradea Şos. Borşului km.4 cam.6, zilnic, între orele 08.30-12.30, după expirarea termenului de soluţionare de 30 de zile de la data înregistrării. "Motivul îl constituie lipsa fondurilor destinate cheltuielilor administrative. Prin urmare, comunicarea prin poştă a contestaţiilor la actele administrative emise rămâne suspendată temporar", se arată în documentul citat. Pe site-ul CAS Bihor www.casbh.rdsor.ro vor fi comunicate actele administrative care cuprind creanţe la fondul de asigurări de sănătate rămase neachitate la 30.06.2012.