În prezența a aproximativ 20 de persoane, ieri, în sala de evenimente de la Lotus Center, a avut loc o licitație specială în care au fost adunați bani pentru mămicile care îşi cresc singure copiii. Organizatorii au reuşit să adune în urma licitaţiei peste 71.777 de lei, bani cu care cele  283 de persoane înscrise îşi vor putea organiza sărbătorile de iarnă.

Licitația din cadrul Campaniei "Mă crește siungură" a avut loc miercuri, 27 noiembrie, în Sala de Evenimente a Lotus Center. Printre cei aproximativ 20 de participanţi s-au numărat omul de afaceri Alexander Mudura, prefectul Claudiu Pop, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ioan Mang, șeful Finanțelor județene, Ioan Mihaiu, și directorul executiv al ITM, Marius Rotar. "De la începutul acestui eveniment am reuşit să adunăm bani pentru nu mai puţin de 1.100 de familii aflate în situaţie financiară dificilă", a spus prezentatoarea evenimentului, Beatrice Szuhai. Pentru început au fost licitate mai multe obiecte din colecţia omului de afaceri Alexander Mudura, printre care cutii de zahăr, tave, sfeşnice şi o scrumieră, toate din argint, dar şi două vaze de colecţie. Una dintre cutiile de zahăr din argint a fost achiziţionată la preţul de 300 de lei de firma Dumexim, iar perechea de sfeşnice, în valoare de 12.000 de lei, a revenit reprezentantului firmei Herald Comimpex. A urmat apoi licitarea mai multor obiecte vestimentare pentru copii, create de Diana Barbur. Firma Grup West a oferit 249 de lei pentru un paltonaş, Ioan Mihaiu a licitat 260 de lei pentru un alt paltonaş, iar Dumexim a oferit 149 de lei tot pentru un obiect vestimentar asemănător. Au mai fost licitate un pardesiu verde pentru copii de 5-6 ani de ani, în valoare de 149 de lei, achiziţionat de firma Proges, o rochiţă în valoare de 500 de lei, achiziţionată de Grup West, şi un alt pardesiu de 210 lei, adjudecat de Ioan Mihaiu. Preşedintele PSD Ioan Mang a oferit 260 de lei pentru o rochiţă de colecţie. În afara acestor sume adunate, Fundația Pro Valoare a oferit câte 250 lei pentru fiecare mămică înscrisă în campanie, iar firmele Proges şi Grup West au donat câte 1.000 de lei. Conform organizatorilor, în total, au fost adunaţi 71.777 lei, ceea ce înseamnă că fiecare din cele 283 de persoane înscrise în campanie va primi vouchere valorice în sumă totală de 250 lei.