Municipalitatea orădeană a anunţat că platforma online de comunicare cu contribuabilii - Ghișeul Online - este disponibilă de ieri, 20 ianuarie, pe site-ul instituţiei - www.oradea.ro.

Ghișeul Online reunește sub aceeași platformă toate serviciile online existente ale Primăriei Oradea, dar și unele servicii noi: Plată impozite, Abonamente de parcare, Depunerea și urmărirea stadiului petițiilor, Emitere autorizații pentru traficul greu, Depunerea declarațiilor fiscale, Arhiva personală (dosar fiscal personal), eliberare Certificate fiscale. Accesul la serviciile Ghișeului Online – Primăria Oradea se poate face: limitat – pe bază de CNP/CUI sau fără autentificare, caz în care nu sunt accesibile serviciile de depunere declarații fiscale, eliberare certificate fiscale și acces la dosarul fiscal personal; complet – pe bază de user și parolă. Pentru a obține user-ul și parola, contribuabilii trebuie să completeze o cerere, pe care, împreună cu copia cărții de identitate, să o depună la sediul Primăriei sau să o transmită pe adresa de email primărie@oradea.ro.