Având în vedere expirarea perioadei stării de urgență și intrarea în starea de alertă, precum și responsabilitatea privind luarea unor măsuri în vederea prevenirii infectării cu Covid-19, la nivelul județului, Casa de Asigurări de Sănătate Bihor anunță reluarea activității directe cu publicul.

Aceasta se va face din 15 mai, de luni până joi, în intervalele orare 9.00-12.00 și 15.30-16.30, iar în ziua de vineri, de la 9.00 la 12.00. Întreaga activitate cu publicul va fi organizată astfel încât să limiteze cât mai mult deplasările și interacțiunea între persoane.

Accesul în instituție va fi permis numai cu mască şi cu verificarea temperaturii la poarta de acces, atât pentru cetățeni, cât și pentru angajaţi.

„Reamintim cetățenilor că toate documentele, petițiile, cererile etc. adresate instituției se pot trimite prin poștă sau curierat, se pot transmite prin email la adresele casbh@rdslink.ro și e-mail@casbh.rdsor.ro, pe fax, la nr. 0259.454.184 sau 0259.416.017, sau online, prin intermediul Formularului de contact, care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la secțiunea Contact, Form de contact.  Recomandăm ca doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă variantă de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la registratura instituției, pentru a limita astfel cât mai mult deplasările și interacțiunea cu alte persoane”, se afirmă într-un comunicat al CAS Bihor în care se dau asigurări cetățenilor că „toate solicitările adresate instituției în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate”.