Începând de marţi, 17 martie, depunerea documentelor privind tranzacțiile cu autoturisme se poate realiza la ghișeul Primăriei Oradea din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto/Serviciul Comunitar de Evidența Persoanelor).

În limita posibilităților și în funcţie de aglomerație, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale. Programul cu publicul este următorul: luni, marți, joi, vineri, între orele 8.30 – 16.30, miercuri, între orele 8.30 – 18.30.

„Atenție! La ghișeele din cadrul clădirii Primăriei Oradea NU se preiau declarații privind autoturismele”, atrage atenţia municipalitatea orădeană.

Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele instituţiei, pe fondul prevenirii răspândirii de diverşi viruşi, Primăria Oradea recomandă contribuabililor modalități alternative pentru transmiterea documentelor: pe email - persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro; înregistrarea pe site-ul www.oradea.ro, prin „Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și  parolă; prin poştă/curierat, cu confirmare de primire; prin fax (număr fax 0259/437.544)

În cazul transmiterii documentelor prin una dintre modalitățile enumerate mai sus, pentru ștampilarea cărții de înmatriculare proprietarul (cumpărătorul) va fi notificat prin SMS/email/telefon pentru a se prezenta la Ghișeul Primăriei din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto).

.