Având în vedere organizarea în Sala Ghișeelor de la parterul Primăriei Oradea a  activităților de preluare şi predare a buletinelor de vot pentru alegerea autorităților publice locale, în zilele de vineri, 25 septembrie, şi luni, 28 septembrie, activitatea ghișeelor se suspendă.

Primăria Oradea recomandă cetățenilor să folosească mijloacele online de plată și  depunere de petiții, reamintind că platforma Ghișeul Online, de pe site-ul Primăriei Oradea www.oradea.ro, oferă acces la următoarele servicii online ale primăriei: plata impozitelor, plata abonamentelor de parcare, depunerea și urmărirea stadiului petițiilor, certificate de urbanism, emiterea autorizațiilor pentru traficul greu, depunerea declarațiilor fiscale (inclusiv încărcarea documentelor justificative), acces la arhiva personală (dosar fiscal personal) și eliberarea certificatelor fiscale (numai în cazul plății integrale a obligațiilor fiscale anuale). De asemenea, plăţile se pot face şi la unităţile Direcţiei de Poştă și C.E.C., conform orarului fiecărei unităţi.

Totodată, Primăria Oradea recomandă folosirea celorlalte canale alternative, respectiv comunicarea și transmiterea petițiilor prin e-mail (primarie@oradea.ro) sau prin corespondență, prin aplicația pentru dispozitive mobile „Oradea City Report”, dar și plata diverselor taxe prin internet banking și ghișeul.ro.

În cadrul Centrului de Relații cu Publicul din Primăria Oradea, documentele pot fi depuse până joi, 24 septembrie, ora 18.00, urmând ca ghișeele să-și reia activitatea marți, 29 septembrie.