Solicitarea modificării domiciliului fiscal
Prin Ordonanţa Guvernului nr. 35/2006 pentru modificarea şi completarea Codului de procedură fiscală, a fost redefinit domiciliul fiscal pentru persoane fizice, asocierile şi alte entităţi fără personalitate jiridică. Domiciliul fiscal nu va mai fi domiciliul reprezentantului asocierii, ci sediul acestora sau locul unde se desfăşoară efectiv activitatea principală.
Potrivit Ordinului ministrului Finaţelor Publice nr. 1346/13.08.2006, asocierile şi alte entităţi fără personalitate juridică, înregistrate în evidenţele fiscale, au obligaţia să solicite organelor fiscale modificarea domiciliului fiscal, în vederea eliberării certificatului de înegistrare conţinând adresa noului domiciliu fiscal. În acest scop, menţionează comunicatul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Bihor, organele fiscale au emis şi transmis înştiinţări privind obligaţia de modificare a domiciliului fiscal. În termen de 30 de zile de la primirea înştiiţărilor, contribuabilii sunt rugaţi să se prezinte la sediul DGFP Bihor - Oradea, ghişeul nr. 4, parter, pentru a solicita modificarea domiciliului fiscal şi eliberarea noului certificat de înregistrare fiscală, prezentând în acest scop următoarele documente: "Declaraţie de modificare a domiciliului fiscal pentru asocierile şi alte entităţi fără personalitate juridică" - 080, în
două exemplare (original şi copie); copie după autorizaţia de funcţionare; copie de pe certificatul de înregistrare fiscală sauu certificatul de înregistre la Oficiul Registrului Comerţului, după caz; documente din care să rezulte situaţia juridică a sediului (sediilor) - contract de închiriere, contracte de comodat, extras de carte funciară etc, se specifică de către sursa citată.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.