Hotelul Maxim din Oradea a găzduit ieri un seminar intitulat "Soluţii Dec şi Microsoft pentru economie de timp şi resurse". Reprezentanţii ambelor companii au prezentat invitaţilor pe durata celor trei ore noi servicii şi produse ce pot îmbunătăţi randamentul de lucru din cadrul unei companii sau organizaţii.
Fie că este vorba despre funcţionarea sistemelor de securitate inteligente sau despre creşterea operativităţii unei reţele sau a unui server, tehnologia IT are mereu nevoie de îmbunătăţiri. În întâmpinarea acestor cerinţe vine firma Dec IT, în parteneriat cu Microsoft România, prezentând soluţii şi sisteme de securitate. Compania Dec IT este specializată în domeniile control acces sau ticketing, domenii informatice care vizează efectiv electronizarea completă a plăţii şi supravegherii unor piscine, expoziţii, stadioane, muzee sau chiar pârtii de schi. Prima soluţie de ticketing implementată cu succes în România a fost realizată de Dec IT în anul 2004 la pârtia de schi din Şuior. Sorin Olaru, account manager al Microsoft România pe zona de Vest, a vorbit celor prezenţi despre importanţa obţinerii unei licenţe pentru softuri, dar şi despre soluţiile din domeniul IT fructificate de pe urma parteneriatului concernului informatic american cu firma DEC. Mai multe informaţii pot fi obţinute pe pagina de internet www.dec-it.ro.