Printre lucrările comandate de muncipalitate firmei Selina se numără amenajarea scuarului de pe axul Bulevardului Dacia, mai ales că spargerea betonului se poate realiza şi pe frig. În plus, investiţia mai dă de lucru şi firmei care furnizează bordurile, şi celei care furnizează gazonul. De asemenea, odată afectate rădăcinile copacilor ornamentali din scuar, se va impune şi înlocuirea acestora. Dar asta nu e totul...


O altă lucrare, prin care conturile Selinei sunt alimentate periodic cu sume de bani, o reprezintă plombarea străzilor orădene... cu pământ! Este noua invenţie brevetată de firma Selina, iar reprezentanţii Primăriei Oradea au încercat să protejeze secretul acestei reţete miraculoase de asfaltare. Mircea Ghitea, directorul Direcţiei Tehnice, s-a limitat doar să ne furnizeze informaţii trunchiate despre lucrările propuse spre decontare, vorbind doar despre plombările făcute cu piatră spartă şi omiţând să amintească despre cele peste 103 tone de argilă cu piatră spartă cu care gropile din Oradea au fost înfundate, doar în luna ianuarie a acestui an. Abia după trei zile am reuşit să obţinem confirmarea unei realităţi constatate de către toţi şoferii. Potrivit reprezentanţilor Primăriei Oradea, firmei Selina i s-ar fi comandat în luna ianuarie "revizuirea plombărilor pe toate arterele principale". Pe data de 12 februarie, pe adresa Direcţiei Tehnice a sosit de la conducerea firmei care execută lucrările de întreţinere din oraş o listă cu cantităţile de materiale folosite pe străzile din Oradea în cursul lunii ianuarie. Pe lângă cele 50 de tone de piatră spartă utilizată în zilele de 22 - 31 ianuarie, muncipalitatea s-a ales şi cu o factură pentru 103 tone de pietriş cu argilă! "În luna ianuarie, cei de la Selina ne-au trimis o factură pentru decontarea a 103 tone de amestec de piatră cu argilă. Nu am fost de acord cu decontarea, nu mă interesează un astfel de experiment", ne-a precizat Leontin Pătcaş, şef Serviciu Drumuri şi Poduri din cadrul Direcţiei Tehnice din cadrul Primăriei Oradea.
Însă, cu toate că s-a cerut reprezentanţilor Selina să pună capat acestui experiment sinistru, numeroşi şoferi au reclamat faptul că, în continuare, gropile din Oradea sunt astupate cu pământ.


Chiar dacă această asfaltare cu piatră spartă nu este decât "o frecţie la piciorul de lem", prima ploaie măturând orice urmă a acestei operaţiuni, Primăria Oradea decontează pentru fiecare metru cub de pietriş 40 de lei, la care se adaugă transportul. Şi, desigur, costurile manoperei, care constă într-o operaţiune deosebit de complexă şi eficientă: compactarea pietrişului cu argilă cu dosul lopeţii...