Metro Cash & Carry: Inventar, inventar, dar să ştim şi noi!
Mai multe sesizări primite din partea cetăţenilor reclamau faptul că duminică, 26 septembrie, porţile faimosului Metro orădean au fost ferecate pe motiv de... inventar. Fapt aproape firesc, ţinând seamă de diversitatea mare a ofertei ce ne este pusă la dispoziţie. Numai că, aşa cum se obişnuieşte, cei mai mulţi dintre noi îşi fac aprovizionarea cu cele necesare tocmai la final de săptămână, iar decizia conducerii Metro Oradea de a face inventar în această perioadă i-a cam supărat pe toţi aceia care s-au trezit că au parcurs cei câţiva kilometri pentru... a face cale-ntoarsă!
Sesizările fiind legate de... calea întoarsă luată de clienţii magazinului, am vrut să aflăm amănunte. Anume dacă firma şi-a anunţat din timp intenţia. Şi am aflat. "Duminică, am avut inventarul anual, noi am anunţat cu două săptămâni în urmă acest lucru!" - ne-a declarat domnul Adrian Rădescu, unul dintre cei care diriguiesc bunul mers al imensului magazin. Unde anume s-a anunţat - ne-a spus tot domnia sa: "În broşura Metro ce este distribuită tututor clienţilor noştri. Mai mult - chiar şi în Vama Borş am pus afişe prin care i-am înştiinţat pe cei care doreau să ne viziteze firma că duminică, 26 septembrie, magazinul este închis."
În opinia interlocutorului nostru, conducerea Metro şi-a făcut datoria. Din păcate, spunem noi, nu pe de-a-ntregul. De ce? Pentru că nu toţi cei care calcă pragul magazinului Metro sunt clienţi permanenţi cărora broşura le este pusă în cutia poştală. Situaţie în care s-ar cuveni ca, tot din timp, prin presa locală, să fie anunţate eventualele modificări intervenite în programul cu clienţii. C-o fi o singură modificare ori mai multe, aşa ar cere respectul faţă de clienţii care-şi lasă banii (deloc puţini!) la casieriile magazinului.
Dorim să-i tragem niţeluş de mânecă pe cei din conducerea firmei, în speranţa că, pe viitor, se va proceda cu mai multă atenţie faţă de clienţi. Suntem convinşi, presa va găsi întotdeauna spaţiu pentru un astfel de anunţ de interes general. Cu atât mai mult cu cât, pe site-ul firmei, mai stau scrise următoarele cuvinte: "Punem accent continuu pe nevoile şi satisfacţia clientului", precum şi "Suntem deschişi comunicării transparente"...
Foarte lung articolul dar foarte util. Sunt in cautarea unor softuri pentru inventar si as vrea sa stiu parerea ta despre ce softuri ai folosit si care e mai bun. Ma intereseaza sa termin repede, nu avem coduri de bare pe produse, ele pot fi identificate doar dupa nume si acum facem inventar pe hartie cu liste de inventar. Am gasit pe net un soft interesant facut de un tip care lucreaza in logistica. Stii ceva despre el? As fi incantat daca mi-ai spune o parere: http://logistic-specialist.ro/webinventory-asistentul-tau-la-inventar/