Casa de Cultură, la ora bilanţului
CCO a avut anul trecut venituri totale mai mici decât în 2010, suma fiind de 1,066,626 lei, din care 695, 186 lei au provenit de la Consiliul local, iar restul, de 371,440 lei din venituri proprii. În 2010, veniturile totale au fost de 1,231,536 lei, din care 856,216 lei de la CLO, iar restul, de 375,320 din venituri proprii. În ce priveşte cheltuielile totale, şi acestea au fost mai reduse în 2011 (973,102 lei), faţă de 2010 (1,086,244). Astfel, pentru bunuri şi servicii s-au cheltuit anul trecut 150,371 lei, faţă de 146,266 în 2010, în schimb cheltuielile de personal au fost mai scăzute - 72,205 lei, comparativ cu 83,279, în 2010. Pentru programele culturale s-a cheltuit în 2011 suma de 750,526 lei, faţă de 652,500 lei acum doi ani. Flavius Bunoiu a făcut şi o scurtă trecere în revistă a activităţii de când se află la conducerea CCO. Astfel, la capitolul venituri, Casa de Cultură a înregistrat o creştere de la aproximativ 210.000 de lei, în 2008, la 371.000 de lei anul trecut, datorită sponsorizărilor, numărului de bilete, precum şi a sumei încasate din biletele de spectacol. Pe de altă parte, Bunoiu a anunţat că din 2008, de la 17-18 angajaţi câţi erau înainte, acum sunt 5. De asemenea, sala a fost renovată complet şi au fost schimbate scaunele. "În acest an, vrem să activăm o instalaţie profesională de aer condiţionat pentru că vara sub cupolă e o atmosferă insuportabilă", a mai spus directorul CCO. El a menţionat că au început deja pregătirile pentru Toamna orădeană şi că va fi organizat şi un focus-group pentru a afla percepţia oamenilor vizavi de eveniment şi cum poate fi acesta îmbunătăţit. În ce priveşte locaţia, ediţia din acest an a Toamnei orădene se va ţine tot în centru, dar nu în Parcarea din strada Independenţei, ci scena va fi amplasată în capătul Bisericii cu Lună sau în faţa Palatului Episcopal Greco-Catolic.
Una peste alta, Casa de Cultură a municipiului va avea şi un site nou, la care se lucrează în prezent, şi care funcţiona cel mai probabil în luna aprilie. O altă noutate va fi posibilitatea de achiziţionare a biletelor on line. "Ne dorim să punem la punct şi un sistem de vânzare a biletelor on line pentru a creşte mai mult prezenţa orădenilor la spectacole, întrucât era un drum şi o cheltuială în plus", a conchis Flavius Bunoiu.
Directorul lucreaza si la TVS? Daca esti bugetar, pune osul acolo, daca vrei si altceva, adica mai multi bani, mergi la privat... Alege!