Procedura revocării accesului la serviciul de depunere on-line
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) reaminteşte contribuabililor deţinători de certificate digitale pentru semnătură electronică procedura de revocare a accesului la serviciul de depunere on-line.
În cazul în care revocarea dreptului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii on-line" se solicită de titularul certificatului calificat, atunci acesta completează formularul 151 „Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on-line", care se descarcă de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_151_2009.pdf. Cererea se listează, se semnează de titularul certificatului şi de către contribuabil, se scanează şi se transmite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro. Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, Formularul 151 se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabil, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de: actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie; documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie; împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on-line. Atenţie! Prin Formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaraţii fiscale on-line. Persoanele interesate pot consulta website-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/ Informaţii depunere declaraţii/ Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.