Îşi lansează propriul brand de skateboarduri - Nick Cave intră în afaceri
Rockerul Nick Cave s-a asociat cu o companie australiană pentru a-şi lansa propriul brand de skateboarduri, a cărui primă gamă de produse va fi comercializată într-o ediţie limitată.
Nick Cave a colaborat la acest proiect cu compania australiană Fast Times, specializată în producţia de skateboarduri. Designul produselor din noua gamă a fost realizat de artistul american Chuck Sperry şi include diverse inscripţii care reprezintă versuri preluate din piesa "Nature Boy", prezentă pe LP-ul "Abbattoir Blues", lansat de Nick Cave & The Bad Seeds în anul 2004. Skateboardurile rockerului Nick Cave sunt promovate şi printr-o reclamă televizată, a cărei coloană sonoră este asigurată de acelaşi single, "Nature Boy". În 2014, rockerul australian şi colegii din trupa sa au lansat ediţii pe vinil ale tuturor celor 14 albume de studio ale lor. Cel mai recent LP, "Push The Sky Away", a apărut pe piaţă în 2013, iar Nick Cave s-a concentrat anul trecut pe promovarea celui mai recent documentar al său, "20.000 de zile pe pământ/ 20.000 Days On Earth". Nick Cave este muzician, compozitor, romancier, scenarist, pictor şi, ocazional, actor. El este cunoscut pentru succesul avut împreună cu formaţia lui, Nick Cave and the Bad Seeds, înfiinţată în 1984, care a câştigat admiraţia criticilor de specialitate datorită fascinaţiei membrilor trupei pentru rădăcinile muzicii americane. Popularitatea artistului australian a atins cote înalte în 1995, odată cu lansarea piesei "Where the Wild Roses Grow" - un duet cu Kylie Minogue -, al cărei videoclip a fost promovat şi difuzat de postul MTV.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.