Formaţia Violetta Live, compusă din vedetele serialului "Violetta" al Disney Channel, va concerta pe 2 septembrie, de la ora 19.30, pe Arena Naţională din Bucureşti, într-un spectacol prezentat în premieră în România, parte a turneului internaţional din 2015 al grupului.

Biletele au fost puse în vânzare ieri, la ora 12.00. Preţul acestora începe de la 135 de lei şi sunt disponibile online pe http://www.myticket.ro/. Violetta Live va avea ca protagonişti vedetele din distribuţia originală a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpretează rolul Violettei. Alături de Martina,pe scenă vor fi Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmila), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimento (Broduey) şi Alba Rico Navarro (Naty). Artiştii vor interpreta cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1 şi 2, dar şi "En Gira" din sezonul 3 al serialului "Violetta". Noul concert va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formaţie de cinci muzicieni, decoruri şi lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante şi costume uimitoare.

În timpul unui spectacol, artiştii schimbă peste 75 de costume - printre care 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta) şi peste 50 pentru restul actorilor. De asemenea, 10 camioane sunt utilizate pentru a călători cu turneul în Europa şi durează aproximativ 14 ore pentru a pregăti spectacolul în fiecare spaţiu de concert. În cadrul turneului vor fi susţinute peste 107 spectacole în 38 de oraşe din 12 ţări din Europa, în 2015. Serialul "Violetta" s-a bucurat rapid de succes în toate pieţele unde a fost lansat. Considerat prima "telenovelă" pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în oraşul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, şi reuşeşte să facă faţă provocărilor şi schimbărilor dramatice din viaţa de adolescentă, pe acorduri muzicale şi în ritm de dans. Dublat în 15 limbi străine, "Violetta" a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014.