Permisele care nu ajung trebuie căutate la... Poştă
Începând cu data de 17 iulie, permisele de conducere şi certificatele de înmatriculare sunt trimise, prin curierat rapid, la domiciliul titularului documentului. Potrivit Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, bihorenii care nu intră în termen în posesia actelor pot apela la reprezentaţii Poştei Române.
Fiecare persoană fizică sau juridică care se prezintă pentru obţinerea unui permis de conducere, preschimbarea unui permis de conducere sau eliberarea unui certificat de înmatriculare primeşte, în termen de 15 zile de la data dovezii înlocuitoare, la domiciliu, documentul în original. DRPCIV precizează că, după acest termen, documentele se pot ridica de la serviciul public comunitar unde a fost depus dosarul. În cazul în care documentul nu se află la serviciul public comunitar, se va elibera un alt document fără achitarea contravalorii acestuia. Prin punerea în practică a acestui proiect, orice cetăţean, indiferent unde are domiciliul, nu mai depinde de programul de lucru al ghişeelor de eliberare a acestor documente şi nu mai este nevoit să se deplaseze la sediul serviciilor publice comunitare de regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor decât pentru depunerea dosarelor de programare la examinare, pentru preschimbare permis de conducere şi de eliberare a certificatului de înmatriculare. Potrivit unui comunicat, DRPCIV îi îndrumă pe bihoreni ca, în cazul în care permisele sau certificatele de înmatriculare nu le-au fost livrate în termenul de valabilitate al dovezii înlocuitoare, să solicite informaţii de la persoanele de contact ale Poştei Române. În Bihor, acestea sunt: Adriana Andrei (Punctul judeţean de prelucrare curierat rapid Oradea - 0741.119.103) şi Palasti Ildiko (Punctul judeţean de prelucrare curiereat rapid Oradea - 0724.107.529).
Comentarii
Nu există nici un comentariu.