O prioritate în acest an pentru administraţia orădeană pare să fie îmbunăţăţirea serviciilor publice oferite cetăţenilor de instituţia Primăriei Oradea.

Una dintre măsurile de diminuare a timpilor morţi, prevăzute de proiectul de îmbunăţăţire a serviciilor publice oferite de Primăria Oradea este reducerea numărului de semnături necesare eliberării unui document. Dacă, până acum, se pierdeau între 3 şi 5 zile pentru semnarea diferitelor avize/autorizaţii de către mai mulţi funcţionari, acum numărul semnăturilor va fi redus la minimum. De asemenea, se doreşte amenajarea unui acces pietonal din curtea interioară a Primăriei, unde se poate parca, în clădirea instituţiei. Totodată, tot în această curte se va realiza un nou acces auto, pentru a separa banda de intrare de cea de ieşire. Pentru cei care vin să rezolve probleme la Primărie, parcarea din curte va fi gratis pentru o perioada de 30 de minute. Printre problemele interne se numără îmbunătăţirea colaborării dintre Direcţia Juridică, condusă de Eugenia Borbey, şi cea de Dezvoltare, condusă de Marcel Boloş. De asemenea, disfuncţionalităţi există şi la nivelul Direcţiei Tehnice şi a Instituţiei Arhitectului Şef. În acest sens, pentru ziua de joi, 19 ianuarie, de la ora 17.00 au fost convocaţi toţi proiectanţii din municipiu care vor avea posibilitatea să-şi exprime nemulţumirile legate de modul de eliberare a documentaţiilor de urbanism.