Serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor şi Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Bihor vor avea program de lucru cu publicul sâmbătă, 26 septembrie, şi duminică, 27 septembrie, în vederea rezolvării solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate. 

Potrivit unui comunicat de presă transmis, ieri, în contextul asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea procesului electoral din data de 27 septembrie, pentru alegerea autorităților administrației publice locale, la nivelul tuturor celor 18 servicii publice comunitare locale de evidență a persoanelor de pe raza județului Bihor, precum și la nivelul Direcției de Evidență a Persoanelor Bihor au fost dispuse măsuri în vederea desfășurării activităților specifice prin adaptarea programului de lucru cu publicul, astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot. Astfel, programul de lucru cu publicul în data de 26 septembrie va fi între orele: 08.00-16.00, iar program de lucru cu publicul în data de 27 septembrie, între orele 07.00 – 21.00. În zilele de 26 și 27 septembrie, Serviciile Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor vor soluționa cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art.19 alin (1) lit f), g) și j) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu sau fără o programare prealabilă telefonică sau online. Actele de identitate emise de autoritățile publice care au expirat, începând cu data de 1 martie, își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență/ alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

 Pentru informații suplimentare, cetățenii pot formula solicitări telefonic, prin email sau la sediul serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor de pe raza județului Bihor.