În acest an școlar, proiectul regional „Rendez-vous între culturi” a ajuns la cea de-a VII-a ediție.

În acest an școlar, proiectul regional „Rendez-vous între culturi” a ajuns la cea de-a VII-a ediție.
În cadrul proiectului Erasmus+ de formare profesională VET, nr 2023-1-RO01-KA121-VET- 000124320, 17 elevi și 4 profesori de la Liceul Tehnologic „Unirea” Ștei au efectuat stagii de formare profesională în Cipru și Grecia.
Talentul și munca nu au granițe. Alexandru Cătălin Tărău de la Liceul Teoretic „Gabriel Țepelea” din Borod reprezintă județul Bihor la Olimpiada Națională de Tehnologia Informației ce se desfășoară în aceaste zile, la Slobozia.
Liceenii din clasele a X-a și a XI-a, care visează la o carieră în domeniile inginerești, sunt așteptați să participe, în perioada 22 iulie – 4 august, la cea de-a V-a ediție a Școlii de vară „Edusmart”.
Elevii din două clase, de la Liceul de Arte, au participat marți, de la ora 11.00, la Comuniteca Oradea, la o întâlnire cu polițiștii, pentru a învăța cum să se ferească de pericolele on-line.
Liceul Ortodox „Episcop Roman Ciorogariu” Oradea este în al treilea an de implementare a proiectului „Școala Încrederii”, un program național care are ca obiectiv transformarea școlii într-o comunitate a încrederii.
În cadrul etapei județene a „Maratonului pentru Educație Antreprenorială” au fost premiate cele mai bune planuri de afaceri prezentate de cele 6 echipe formate din 26 de elevi din licee bihorene.
Liceenii din medii defavorizate au șansa de a-și schimba destinele. Mai mult decât atât, pot învăța cum să schimbe destinele unor comunități, urmând cursurile Facultății de Istorie, Relații Internaționale, Științe Politice și Științele Comunicării.
Ministerul Afacerilor Interne, în colaborare cu Ministerul Educaţiei, a publicat trei Ghiduri de educaţie rutieră dedicate învăţământului primar, gimnazial şi liceal.
Șase tineri de la Colegiul Tehnic „Mihai Viteazul”, Colegiul Național „Emanuil Gojdu” și Liceul Baptist Emanuel au reprezentat România, în perioada 12-17 mai, la Torino, în cadrul proiectului „Lingue in scena”.