La jumătatea ultimei luni din 2014, la Colegiul Naţional "Iosif Vulcan" din Oradea, s-a desfăşurat, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Bihor, a XIX-a ediţie a Concursului de Chimie pentru gimnaziu "Noi şi chimia?!". Locul I la etapa interjudeţeană a fost obţinut de elevii de la Gojdu, coordonaţi de prof. Luncan Aniţa.

Concursul este prins în Calendarul Ministerului Educaţiei şi s-a desfăşurat în 29 de centre judeţene şi în Bucureşti. Până în 2013, acesta s-a adresat doar elevilor de clasa a VII-a. Începând de la ediţia a XVIII-a, din 2013, se organizează, în  luna decembrie, o etapă și pentru elevii claselor a VIII-a. În cadrul acestuia, elevii susţin o singură probă scrisă, cu probleme teoretice şi experimentale, cu durata de 2 ore, cu consultare în echipă, fiind şi un concurs de pregătire înainte de olimpiada la chimie. Pe 16 decemberie 2014, la Concursul clasei a VIII-a au participat 299 de echipe formate din câte trei elevi, respectiv 897 de elevi din cele 29 de judeţe şi din Bucureşti. Dintre  ei, 165 de echipe au rezolvat mai mult de 50% din sarcinile de lucru, 13 echipe au avut un punctaj între 90 şi 99, 14 echipe - punctaj între 80 şi 89, 38 echipe - punctaj între 70 şi 79 şi 100 de echipe - punctaj între 50 şi 69. La nivel judeţean, în toate cele 30 de centre de concurs s-au acordat 165 diplome. În Bihor au participat 19 echipe. Premiul I și calificarea la etapa interjudețeană le-au obţinut elevii: Borza Ioana, Kokovics Răzvan, Lupău Cătălin de la Colegiul Naţional "Emanuil Gojdu" din Oradea, coordonaţi de prof. Luncan Aniţa. Aceştia s-au clasat pe locul întâi şi la nivel interjudeţean, urmaţi de elevi din Ploieşti, Bacău şi Bucureşti. La premiere a participat şi Andrei Bădulescu, medaliat cu bronz la Olimpiada Internațională de Științe pentru Juniori din Argentina, elev care a participant la edițiile anterioare ale întrecerii. "Concursul «Noi și chimia?!» îmi este foarte drag. E un concurs care m-a atras prin faptul că dă posibilitatea atât a verificării cunoștințelor individuale ale concurenților, dar și a capacității de muncă în echipă. Acest lucru este foarte important, fiind necesară atât o abordare tactică a concursului, cât și găsirea, pentru fiecare membru al echipei, a celui mai potrivit rol, astfel încât să se realizeze maximizarea rezultatului echipei. Am participat de două ori la acest concurs, atât în clasa a șaptea, cât și în a opta, obținând de fiecare dată locul al doilea la nivel național", a spus Andrei Bădulescu.