Ellen DeGeneres vrea să fie lider de piaţă - Va lansa propriul brand de lifestyle
Ellen DeGeneres îşi lansează propriul brand de lifestyle, E.D., pe care realizatoarea de televiziune din Statele Unite intenţionează să îl transforme într-unul dintre liderii de pe piaţa globală.
Brandul E.D. - o poreclă pe care Ellen a primit-o de la partenera ei de viaţă, actriţa Portia de Rossi - va comercializa o gamă vastă de produse, precum decoraţiuni interioare, articole de modă şi accesorii pentru animalele de companie. "Nu aş face acest lucru dacă nu mi-aş dori ca brandul meu să devină cel mai mare din lume... Se spune că vom ajunge în curând pe o altă planetă, nu-i aşa? Voi fi primul brand care va ajunge pe acea planetă", a declarat realizatoarea americană pentru WWD. Vedeta americană, în vârstă de 56 de ani, s-a asociat în acest proiect cu J. Christopher Burch, patronul fondului de investiţii Burch Creative Capital, şi cu Marisa Gardini, fostul CEO al brandului vestimentar Isaac Mizrahi. Primele obiecte produse de brandul E.D. vor fi lansate pe piaţă în toamna acestui an, în octombrie-noiembrie, anticipând sezonul sărbătorilor de iarnă, şi va conţine articole de masă şi veselă, ornamente, decoraţiuni pentru pat, pijamale, hârtie pentru împachetat cadouri. Produsele E.D. vor fi puse în vânzare online şi în câteva lanţuri de magazine din Statele Unite. Game mai vaste de produse aparţinând aceluiaşi brand, ce va include articole pentru casă şi grădină, linii vestimentare pentru femei şi pentru bărbaţii, dar şi accesorii pentru pisici şi câini, vor fi lansate în primăvara anului 2015. "Scopul meu este ca oamenii să aibă case frumoase, case cu adevărat confortabile, fără să cumpere doar lucruri scumpe. Preţurile se vor adresa cumpărătorilor din clasa mijlocie. Cred că toată lumea îşi va permite să cumpere produse E.D.", a adăugat vedeta americană.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.