Actorul britanic Orlando Bloom a devenit imaginea unei game de parfumuri lansate de UNICEF, în cadrul unei campanii internaţionale ce a fost organizată cu scopul de a îmbunătăţi educaţia copiilor săraci din Madagascar.

Orlando Bloom, care este un star la Hollywood, dar şi ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF, s-a asociat cu actriţa Sienna Miller pentru a deveni imaginea campaniei BOSS Orange Education lansată de UNICEF. Toate încasările obţinute din comercializarea unei ediţii limitate de parfumuri, incluse în gama "Today. To Help. Together", vor fi donate pentru a finanţa construirea unei şcoli în care vor învăţa 50 de copii africani provenind din familii dezavantajate. Soţia actorului britanic, modelul Miranda Kerr, a devenit la rândul ei ambasador global pentru Earth Hour 12, o iniţiativă care îi îndeamnă pe toţi oamenii din lume să oprească dispozitivele consumatoare de electricitate, timp de 60 de minute, pe data de 31 martie, pentru a conserva energia şi a încuraja politicile energetice sustenabile.