Paul McCartney s-a asociat cu cele două fiice ale sale şi a lansat o carte de bucate cu reţete vegetariene, intitulată "Meat Free Monday Cookbook", cu scopul de a impulsiona o campanie pe care a iniţiat-o în 2009, prin care le cere fanilor săi să mănânce mai puţină carne.

Cele două fiice ale cântăreţului britanic - creatoarea de modă Stella McCartney şi fotografa Mary McCartney - au inclus în această carte reţetele lor preferate. Paul McCartney a scris şi un articol pentru prefaţa acestui volum, în care descrie beneficiile financiare şi ecologice aduse de diminuarea consumului de carne din dieta zilnică. Încasările obţinute din comercializarea acestei cărţi de bucate vor fi donate în totalitate pentru a finanţa campania Meat Free Monday. Volumul "Meat Free Monday Cookbook" are 240 de pagini şi include 52 de reţete culinare vegetariene, care provin nu doar din familia McCartney, ci şi de la alte vedete de prim rang, prieteni buni ai starului britanic, precum cântăreaţa americană Pink, actorii Kevin Spacey, Gwyneth Paltrow şi Woody Harrelson, modelul Twiggy şi creatoarea de modă Vivienne Westwood. "În timp ce alte soluţii pot fi puse destul de greu în practică, ideea unei zile pe săptămână în care oamenii să renunţe la carne reprezintă ceva ce poate fi făcut destul de uşor", a spus artistul britanic. Inspirându-se dintr-un raport redactat de experţii Organizaţiei Naţiunilor Unite, Paul McCartney şi alţi membri ai familiei sale au lansat în iunie 2009 această campanie, cu scopul de a încetini efectele încălzirii globale.