În perioada 2013-2017, grupuri succesive de elevi de la secţia maghiară din cadrul Liceului Teoretic „Constantin Şerban” din Aleşd au participat la proiectul internaţional „Szekely kapuk – zold kapuk” (Porţi secuieşti – porţi verzi).

În perioada 2013-2017, grupuri succesive de elevi de la secţia maghiară din cadrul Liceului Teoretic „Constantin Şerban” din Aleşd au participat la proiectul internaţional „Szekely kapuk – zold kapuk” (Porţi secuieşti – porţi verzi).
La Biblioteca Universității din Oradea a avut loc miercuri 16 ianuarie, evenimentul „Practica la superlativ- Studenții față în față cu organizațiile”.
Articolele însoţite de fotografii referitoare la situaţia alarmantă în care se află Şcoala primară din localitatea Sudrigiu, comuna Rieni, publicate săptămâna trecută în presa de la Oradea, au sensibilizat conducerea Ministerului Educaţiei.
Noul șef al Sindicatului Liber din Învăţământ (SLÎ) Bihor, Flaviu Zancu, este nemulțumit că anul 2019 a început cu aceleași probleme în ceea ce privește salarizarea profesorilor.
Sala de festivități a fost plină ieri la deschiderea Zilelor Colegiului Național „Mihai Eminescu”, un eveniment care l-a avut ca invitat special pe Adrian-Liviu Ivan, rectorul Academiei Naționale de Informații „Mihai Viteazul”, fost absolvent al Colegiului. În cadrul evenimentului au fost premiați olimpicii și elevii de nota zece ai școlii.
Ministerul Educației Naționale a organizat, recent, în noua Aulă a Universității Politehnica din București, festivitatea de premiere a olimpicilor români care s-au remarcat în anul școlar 2017-2018 la concursurile internaţionale pe discipline școlare.
Elevii din clasele a VI-a și a IX-a ar putea avea, săptămânal, o nouă disciplină obligatorie - Educație și cultură media, potrivit unei propuneri în Parlament. Cursul urmează să dezvolte abilităţi de a identifica ştirile false şi să cunoască fenomenul fake news.
Paul Magheru, Sinteze de limba și literatura română pentru reușita la bacalaureat și în viață, Editura Universității din Oradea, 2018, ediția a treia, revizuită și definitivată, 327 pagini.
Trei licee din Grecia, Italia și România sunt de mai bine de un an partenere într-un proiect Erasmus+ finanțat de Comisia Europeană, prin care află lucruri inedite una despre cealaltă. A doua mobilitate din proiect a fost găzduită de Liceul Teoretic „Aurel Lazăr” din Oradea în perioada 9-15 decembrie.
Universitatea din Oradea pune punct la nu mai puțin de patru proiecte derulate prin Fondul de Dezvoltare Instituţională (FDI).